תיאור הקורס

פייסבוק משיקה כל הזמן כלים ופיצ'רים חדשים לרשות המפרסמים בפייסבוק. מה שהיה נכון עד היום – לא בטוח יעבוד לנו מחר. הקידום הממומן דוחק הצידה את החשיפה האורגנית ומחייב גיבוש אסטרטגיית פעולה חדשה. אם אתם עובדים בפייסבוק אבל מרגישים קצת מאחור אתם מוזמנים לסדנה יומית מרתקת וממצה שתעזור לכם להתעדכן בנושאים הכי חמים.

הנושאים הנלמדים במהלך הקורס:

  • סקירת החידושים והעדכונים האחרונים במערכת הפרסום
  • פיקסל – הטמעה + שימוש נכון + הגדרת אירועים
  • רימרקטינג דינמי
  • פרסום במסנג'ר
  • בוט
  • וואטסאפ
  • ניתוח ואופטימיזציה של קמפיינים ממומנים
  • ספליט טסט, דינאמיק קריאטייב
  • מגוון טיפים ו"סודות מקצוע"


משך הקורס

מספר מפגשים: 1
מספר שעות: 10

רוצה לקבל מידע נוסף על קורס ?

  1. אני מאשר לקבל פרטים נוספים

מועד פתיחת הקורס:

למי מתאים הקורס

הסדנה מיועדת למנהלי קמפיינים בפייסבוק, ולעוסקים בתחום השיווק בדיגיטל המעוניינים להתמקצע בתחום.


תנאי קבלה

היכרות מלאה עם סביבת העבודה הבסיסית של פרסום בפייסבוק

לאתר Utech >>